Livet lekte igår

Tisdag
Dags för ett framträdande på Poetry Gang Bang på restaurang Rabarber. Det blev dikten "Jag har aldrig...". Hade lärt mig den utantill. Det kändes bra att prova utan papper. Jag hade så kul igår. Det var skönt att våga ställa sig på den där lilla scen-plätten och få säga mitt. Gick stolt och nöjd och tog en välförtjänt bira i baren efteråt. Men egentligen så känns uppläsningarna bara som en bra ursäkt för att få träffa trevliga människor. En ursäkt för att få le tillsammans med er. Jag tror att livet ryms i ett leende. Och jag kände verkligen att jag levde igår. På riktigt. Tack vare er. Ni är bäst! Kram! =)

Åsiktsmaskinen
Postat av: Tobbe

Du tenderar till att läsa gånger jag inte är där (och vice versa) ;)

Rabarber är riktigt trevligt. Både scenen och folket :)

Blev det snookerbaren efteråt?

Nästa halvår är det inget GangBang. Däremot Poetry Slam i Hjorthagen och Rinkeby.
Jag ska nog ställa upp på båda. Läsandet har blvit som en liten drog. Kul och givande är det!

2007-12-12 @ 21:10:10
URL: http://www.aberatism.com
Postat av: Andreas Björsten

Hej Sandra, du är en väldigt bra estradpoet!
Hoppas vi ses snart igen.
Andreas

2007-12-13 @ 14:07:02
URL: http://andreasbjorsten.blogspot.com
Postat av: Sandra Lang

Tobbe: Ha ha, ja, jag har också tänkt på det där att vi varvar våra uppträdanden med varandra. Men jag är supersugen på Rinkeby och Hjorthagen i vår, så då får vi mötas uppe i ringen, tycker jag. =)

Andreas: Tack så mycket! Det värmer. Det gäller väl att möta sina rädslor antar jag. Och jag kommer att besöka Hjorthagen slam i vår, så då lär vi ses.

2007-12-13 @ 18:29:09
URL: http://www.sandralang.blogg.se

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0