Slutet på en historia jag aldrig skrev

Oj, nu har jag halkat in på SVT. Kollar lite på Slutet på historien. Och sitter här och avundas de som har valts ut för att först bedömas av en jury och sen kanske kanske få träffa den författare som skrivit början på historien. Men jag har för fan inte ens skrivit ett enda bidrag till den där tävlingen. Och då händer ju inget, så klart. Man måste ju bidra med nåt. Men jag vet inte varför jag inte engagerade mig när SVT utlyste den där skrivartävlingen. Det verkar ju vara så roligt.Nej, nu ska jag ut och leta skrivartävlingar.

Åsiktsmaskinen
Postat av: Svinto

jag känner det samma :oD

2007-12-14 @ 00:07:19
Postat av: Sandra Lang

Då får du tipsa mig och jag dig om vi springer på nån annons om nån sån tävling igen. Det är bra at sporra varandra, tycker jag. =)

2007-12-14 @ 06:49:08
URL: http://www.sandralang.blogg.se

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0