Henry Rollins for president

image6
Här kommer lite love-bombing till en ny idol:


Min historia som Henry Rollins-fan är väldigt kort, det var för kanske ett halvår sedan som jag fick upp ögonen för honom och sen dess har jag sett ett par av hans shower på DVD och några av de program som sänts i SVT. Jag tycker att han har väldigt bra årsikter som han framför på ett roligt och ödmjukt sätt.

Den 28 maj fick jag möjlighet att se Rollins live i en så kallad Spoken Word-show här i Stockholm. Det var två och en halv timme otrolig underhållning helt i min smak. En röd tråd var kritiken mot George W Bush, vilket verkligen kändes befriande.

Jag vill verkligen tipsa dig att leta upp något klipp eller kolla in en show med Henry Rollins. Jag är glad att jag vet vem han är. Följer just nu landskampen i fotboll mellan Sverige och Danmark. Efter den ska jag kolla på en DVD med Rollins. Ett bra sätt att fördriva lördagskvällen på.

Trevlig kväll!


Åsiktsmaskinen

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0