Så klart att jag hyllar Björn Hellberg

Sitter och ser på Nyhetsmorgon på Tv 4. Författaren Björn Hellberg är gäst. Han har gett ut en ny bok nyligen. Har inte läst en enda bok som han skrivit. Men jag gillar honom jättemycket. Så fort han öppnar munnen så kommer det ut så mycket roligt, finurligt och intressant. Självklart vill jag hylla honom här på min heta blogg.

Här är ett citat från Björns egen hemsida:

"Utöver ett 25-tal fackböcker om tennis och redaktörskap för Halmstads Bollklubbs 80-årsskrift Blått ett lag i Halmstad (1994) har jag till dags dato hunnit med 20 skönlitterära volymer: 16 med kommissarie Sten Wall i huvudrollen samt spänningsromanen Förhäxad (1998), polisromanerna Paria (2003), Club Karaoke (2004) och Dominans (2005) samt barnboken Pojken som inte ljög. Totalt är jag infamt nog ansvarig för hädanfärden för ett 40-tal människor - och den diaboliska driften har ännu inte klingat av."
Från http://www.bjornhellberg.se/


Åsiktsmaskinen

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0