Tack, Nina Ramsby

Nu är jag hemma igen efter att ha varit i Nyköping, Kolmården, Vikbolandet och åter Nyköping i den ordningen. Sitter här med ett glas vin bredvid mig och känner hur det kliar i fingrarna. Har skriv-idéer att förverkliga, men jag vill först göra ett litet inlägg här. Anledingen är Nina Ramsby. Jag prenumererar på Svenska Dagbladet och i den senaste Min Helg-bilagan blir Nina Ramsby intervjuad. Jag har inte hunnit läsa intervjun ännu, men den ligger här på bordet bredvid datorn så jag känner att jag vill säga nåt om henne innan jag glömmer det. Jag vill hylla henne. Tycker att hon är fantastisk. Jag vet ganska lite om henne, men hon får mig att känna mig harmonisk. Hon verkar snäll. Och tuff. På ett superbra sätt. Hon är grym. Det borde finnas fler som ger mig den känslan. Och antagligen gör det det. Antagligen går det omkring en massa människor som bär på den där egenskapen, men som av en eller annan anledning inte förmår sig själva att plocka fram den. Jag vet inte. Jag vet bara att jag blir så fantastiskt glad och jag mår så rungande bra när jag träffar er som kan, som gör, det där, som är här och nu och är generösa med er själva. Jag är enormt tacksam över er.

Här kommer Nina  =) Kärlek till er allihop!


Åsiktsmaskinen

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0