Trött på mig

Jag är väldigt trött  på mig själv just nu. Jobbade sista dagen för året igår och den senaste veckan har varit djävligt jobbig på jobbet. Jag har inte skött mig ultimat, har surat på ett par kollegor och varit allmänt barnslig. Och jag är så less. På mig själv och en del andra. Det bästa är nog om jag blickar framåt och inte bakåt. Jul. Jag kommer att fira i Nyköping och Norrköping. Nyår. Har inga planer. Januari. Nya tag. Ska försöka att hitta ett deltidsjobb eftersom jag bara jobbar deltid på mitt gamla jobb första halvåret 2009.


Åsiktsmaskinen
Postat av: Svinto !

Du är bäst! Man ska vara barnslig och sur ibland :o) det är bra för karaktären!

2008-12-20 @ 13:31:59
Postat av: Sandra

Svinto: Tack så jättemycket! Ja, man måste väl få leva ut sina känslor, det håller jag med om, jag måste bli bättre på det. Tack för alla snälla saker du säger. Du är guld värd!

2008-12-21 @ 09:15:48
Postat av: El Svinto

Nyår är bara jobbigt, stressigt. Det kommer ett liv efter nyår.

2008-12-30 @ 15:25:17
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: victor

Hej, Skriv under min lilla petition om åldrandet där jag vill ha 1000 underskrifter :)

Du kan göra skillnad! Hjälp vetenskapen besegra åldrandet,annars besegrar åldrandet oss själva!



http://www.thepetitionsite.com/1/besegra-ldrandet-och-ldersrelaterad-sjukdom

2008-12-30 @ 15:29:03
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0