Det borde vara våren men det är bitterheten som kommer

Jag gör det här till nån slags avdankad ritual där hjärnan kallnat och plåt trycks mot min gom och jag vet att det handlar bara om att vara modig, det handlar om att trycka in rätt siffror på miniräknaren och sen är det bara en djävla motorväg till mål, mot mål men stelnade stenhårda stuprörsben kan inte gå nånstans kan inte tända en enda ögonhåla, kan skriva ryggtavlan full men det ligger krossat glas allra högs upp på ytan när jag försöker ta på mig ta på mig och slint åt helvete med er, alla djävla kallsinniga satar och kom inte och hitta på att livet tar oss med på en resa för här står jag och det mörknar och det enda som vajar är mina ögonfransar mot den entoniga avskedsmusiken vid randen av the bitter fucking end.


Åsiktsmaskinen

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0