Ledsen just nu

=( Runt lunchtid slog det över i moll. Jag blev ledsen. Jag orkar inte höra att jag måste ändra på hur jag skriver. Det är bra som det är. Det är en sak att komma med förslag på ändringar, men när det känns som att det inte finns något alternativ än att ändra på det jag skriver, då blir jag ledsen, för jag skriver bra, jag orkar inte försvara mitt sätt att skriva längre. Därför blir jag ledsen när det händer. Det är inte okej.

Jag skulle ha tävlat i Poetry Slam ikväll, men jag blev så ledsen att jag inte orkar göra det. Inte bra.


Åsiktsmaskinen
Postat av: Jennie

De har fel. Du har rätt. Snart är du fri från dem!



KRAM!!!!!!!!!

2008-11-21 @ 11:55:54
URL: http://supermatten.blogg.se/
Postat av: Svinto

Textkritik kan vara fruktansvärt. Men bara för att nån har åsikter betyder det inte att de har rätt (som du säger). Ibland bestämmer nån annan över hur man ska skriva och göra saker, låt dem inte köra över dig, låt dig inte ta in allt de säger. Du är bäst Sandra och du har en himla skrivartalang! Jag upprepar det Jennie sa: "Snart är du fri från dem!". Du har lyckats göra nåt som 99% av Sveriges befolkning inte gör: gå vidare

2008-11-22 @ 15:26:58
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jennie och Sara: Tack underbara!!! Ni är bäst!!!

2008-11-23 @ 20:23:53

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0