När jag ler

Jag har mina leenden

De rätar upp ryggen på mig när jag sjunker ihop, trött

Jag har fan ta mig mina leenden att gripa tag i när inget annat vill

De ligger i startgroparna inuti, i linje på linje, miltals genom mig, och bara väntar

Jag fyrar av, det studsar till, förhoppningsvis, i någon jag möter, eller i min egen spegelbild

Och det var inte någon förlorad sekund, det där ögonblicket,

När jag log


Åsiktsmaskinen
Postat av: Jennie

Här är något som förhoppningsvis får dig att le, Café Magnolia:

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=404641187&MyToken=a216fb2a-8d68-431d-8378-398a85c95cef



Kram!

2008-10-07 @ 23:52:27
Postat av: Jennie

Jag skulle hälsa från Trampe och skicka detta till dig:

http://www.youtube.com/watch?v=8cgZSVt5mFM



Trampe sade "Här är pöjken som sötast". Det syns att det var ett tag sedan!

2008-10-08 @ 00:53:17

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0