Snurr, snurr

Snart vankas det smarrig köttfärssås här i köket. Ikväll ska jag måla skrivbord. Sen när färgen har torkat är mitt nya skrivbord snart klart att användas. Benen ska skruvas på i veckan och sen är det fit for fight. Jag lägger upp en bild på det när det är färdigt. Det snurrar fort just nu i mitt liv men det är roligt. Jag ska inte försöka nå ner med fötterna. Jag flyger nämligen just nu. Så där som jag vill. Jag vet hur marken känns under fötterna. Nu känner jag luften under vingarna istället. Det känns fantastiskt. Jag är ute och övningsflyger, men jag flyger trots allt. Med egen kraft. Med egen vilja. Mot mina egna mål. Det känns spännande. Jag är glad för det. Äntligen glad. =D

På torsdag ärjag med och tävlar i estradpoesi på Rabarber bar vid St Eriksplan. Vet inte riktigt vilken text det blir men det fionns några särskilt utvalda jag väljer mellan. Går det inte åt skogen helt så lägger jag ut texten här när den är framförd. Viva la bloggen.

Var ute på puben igår. En mycket trvlig sådan. PetSounds bar, hette stället. Rekommenderas. Skånegatan 80. Stockholm. Drinknamnen gillade jag.

Kort och gott. Nu är det mat!

Åsiktsmaskinen
Postat av: Jennie

Jag skulle gärna gå på Pet Sounds någon gång. De har ju musikquizz där och ibland även filmquizz.

2008-10-20 @ 11:19:30
Postat av: Sandra Lang

Jennie: Vad kul med Quizz! Klart vi går dit!

2008-10-21 @ 08:40:59
URL: http://sandralang.blogg.se/
Postat av: Svinto

Jag med! Tyvärr kan jag inget om musik eller film... Skräckfilm kanske

2008-10-21 @ 14:23:44
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vi får väl gå dit och göra bort oss. Speciellt jag, för det är Zita som håller i filmquizzen...



6 november kl. 18:00-01:00 Film Quiz

Vår Pop Quiz har ju varit en succé, och nu har vi startat en quiz även för de filmintresserade! Tävlingen leds av Johan Malmgren. Fina priser utlovas! Varje person i vinnande lag får varsin DVD och biljett till ZITA. Lagen anmäler sig i källaren från kl. 18:00. Den första frågan ställs kl. 20:00. Max 4 personer i varje lag.

Pet Sounds Film Quiz arrangeras i samarbete med Folkets Bio & Zita.



Kan det vara något?

2008-10-23 @ 14:01:05

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0