Öl och eller teater ikväll?

Nån som vill ta en öl med mig ikväll? Ska kanske gå på teater, ska sticka till Dramaaaten och kolla om det finns sistaminuten-billetter till Dumb Show. Har alltid velat se den. I så fall börjar föreställningen kl 19:00. Om inte, så har jag hela kvällen på mig att umgås. Bara hör av er.

Idag har jag äntligen skrivit ihop ett fräscht och fint CV. Har firat genom att fika på äppelmuffins och dricka te. Snart ska jag iväg och träna så att jag blir starkare, tuffare, bättre. På alla vis. Duger inte som jag är. Eller? Jo, då. Men jag älskar styrka. Gissa varför jag älskar Magnus Samuelsson? Fast styrka kan definieras på tusen olika sätt. Styrka kan ligga i ett leende, en kram eller ett äkta ord.

Betänkt nu detta goa vänner, så hörs vi kanske ikväll.

Åsiktsmaskinen
Postat av: Svinto

Min mamma kommer idag, och jag känner mig krasslig. Har du fått nån som vill gå än? Tänkte att jag kunde fråga mamma om hon vill gå på nåt i afton... Dumb Show har jag redan sett dock. Från den har jag fått mitt jätteroliga skämt om pianisten som jag berättade för dig och Martin.

2009-02-03 @ 13:54:51
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svinto: Nej, jag har inte hört nåt från någon just nu, men jag åker in till stan iallafall och hoppas på en biljett. =)

2009-02-03 @ 15:58:32

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0