Pajjigt om dokusåpan

Har precis kollat på "183 dagar". Det var inget bra. Tyvärr. Tuva Novotny är alltid fantastisk. Vacker. Toppenskådis. Men allt annat var mest pajjigt. Jag är intresserad av dokusåpa-fenomenet. Var helt hooked up på dem för en så där tio år sen. Allra mest älskar jag Kitty Jutbring. Och så Leif från en av de sista omgångarna av Expedition Robinson i SVT:s regi. Men jag tycker det känns läskigt också. Man blir ju avklädd in på bara skinnet, såväl fysiskt som mentalt. HEMSKT!!!

Vad har hänt i mitt liv sen sist? Hm... låt mig se... Jag satt på Poetry Slam tävlingen på Söder i onsdags och blev vemodig och gick hem innan tävlingen var klar. Luften gick ur mig efter första omgången och det var helt okej att läsa min första text, men sen sjönk mitt mod lite i taget och till slut ville jag bara gå hem. Så jag gjorde det. Och nu har jag inte planerat in nån mer tävling. Tror jag ska vara med på öppen scen istället. Då kan man köra sin grej och sen gå hem om man vill. Så - ni som vill höra mig läsa har alla möjligheter i världen fortfarande - såklart - men inget mer tävlande just nu.


Åsiktsmaskinen
Postat av: SvintoSara

vad är detta 183?



ja ta det lugnt med tävlingarna ett tag. kanske blev det för mycket med två på samma vecka, eller tanken på att läsa 2 ggr samma vecka. du är dock bäst och du rockar när du läser. glöm inte det. se dig själv ur mina ögon för ett tag :o) då ser du elden

2009-02-17 @ 08:13:29
URL: http://svintosara.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0