Ny jacka, nya planer och så lite hockey live and direct!

Den här helgen har varit kul och skön. Avkopplande. Har köpt en varm jacka så att jag klarar klimatet uppe i Kiruna. Blundar och försöker se hur det ser ut däruppe. Kan inte se det. Kan skapa luddiga bilder men inga skarpa. Dem får jag vänta på tills jag är på plats. Längtar! 

Marcus Birro har blivit pappa. Grattis!

Har lagat en god köttfärssås nu ikväll! Hurra!

Håller på att öva inför högskoleprovet. Har vågat mig på LÄS, ELF, NOG och ORD. Det har gått bättre än förväntat. Men jag har gått ut riktigt försiktigt. Har inte klockat mig och vill inte göra för allvarlig sak av det. Tanken på att göra om högskoleprovet föddes i fredags, när jag åt lunch med en inspirationskälla. Igår och idag har jag sniffat på gamla prov och känner inte riktigt mig helt hemma med tanken, men jag kommer antagligen att anmäla mig till vårens prov, som genomförs den 28 mars.

Kommande vecka har jag två Poetry Slam-tävlingar att rocka loss på. Den 11/2 är det Sjöhästen på Söder som gäller och dagen efter utspelar sig slaget om Fridhemsplan (Biljardpalatset, tre trappor ner).

Bokcirkeln måste få hjärtmassage, känner jag. Draghjälp önskas!

Teater: Jag vill se om "Caution" med Bounce! Dessutom ska jag kolla upp samtliga teatrar i TDVF:s lista för att se vad de har för taxa på sina sista-minuten-biljetter.

Hann även med ett besök i Hässelbys ishall igår kväll. Det var sambons brorson som lirade. Helt okej lördagsunderhållning om man vill hålla sig borta från schlagervidundret.

Ledig onsdag och fredag nästa vecka.

Puss och kram!



Åsiktsmaskinen
Postat av: SvintoSara

jag är på en bokcirkel! men har mycket stressigt som vanligt... gärna kortare romaner av det klassiska slaget (och då menar jag stora författare inte klassisk utformning) men även annat

2009-02-09 @ 01:24:21
Postat av: SvintoSara

Hej Sandra! Jag är så ledsen men jag kan inte komma på torsdag :o( Måste se en pjäs innan den 25e feb och den enda gång den går som jag kan är på torsdag klockan 19, missade att se första pjäsen och måste hoppa av kursen om jag missar en till, hade sett fram sååå mycket emot att komma och se dig med ditt nya artilleri :o( och allt detta blev i en mening. Buhu. Finns det fler chanser snart?

2009-02-09 @ 15:38:22
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: SvintoSara

varför kommer inte mina inlägg fram. kanske gör det senare. jag mailar istället

2009-02-09 @ 15:39:04
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: SvintoSara

aaaah ... teknikens under

2009-02-09 @ 15:40:23
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Jennie

Nu åker jag snart till Egypten. Lycka till på onsdag. Kram!

2009-02-09 @ 17:07:04
URL: http://supermatten.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0