Vote 4 Reese Whiterspoon

I TOTALLY LOVE "LEGALLY BLONDE!!!!!!"
Hade det här varit förr i tiden, i ett av mina tidigare liv, hade jag hellre dött än yppat ovanstående, men som tur är, för mig, har jag flera liv, och det jag lever just nu TOTALLY LOVE "LEGALLY BLONDE!!!!"

I kväll har jag varit med på ett viktigt möte i jobbet. Var nervös, men det varma, mänskliga kom ikapp mig, och det blev mjukt och skönt runt mig och min överhettade hjärna igen. Det var ganska jobbigt för mig innan allt lade sig tillrätta, men det är väl det som är livet antar jag. Livet skickar en massa utmaningar till mig och jag har rätt att göra vad jag vill av dem. Den här utmaningen antog jag och det gav utdelning i form av en varm känsla i magen. Ikväll träffade jag vänliga människor som jag verkligen ser upp till.

Åsiktsmaskinen

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0