Hurra för att:


  • The Soundrack of our Lives blev årets grupp på Grammisgalan
  • Jag har varit och tränat
  • Jag har satt ihop en liten samling texter kallad Vacker och Punkterad (Är dock inte nöjd med texternas ordning)
  • Jag har klippt mig i en snygg frisyr
  • Jag blev fin på bilden på Sunkits bildcollage
  • Jag har lagat god mat flera dagar i rad nu

Åsiktsmaskinen
Postat av: lollo

"Vacker och punkterad"

det låter något det! definitivt en titel som jag skulle plocka upp ... lägg ifrån dig den ett tag ... skriv ut alla texter mixtra med ordningen ... be om någon annans ögon ... men ibland måste man bara släppa ... eller skriv något om att man får läsa i vilken ordning man vill ... kram

2009-01-13 @ 09:09:55
URL: http://livinglollo.blogg.se/
Postat av: Sandra

lollo: Tack så jättemycket för dins tips och tankar. De värmer! Stor kram tillbaka!

2009-01-14 @ 13:38:54

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0