Sandra provar på

Så har snart första veckan i mitt nya liv gått. Halvtid. Gillar det ordet. Det var väldigt skönt att bara få ro sig själv under två dagar förra veckan. Ska bli intressant att se vad jag tar mig för under min lediga tid. Ledsen att jag tjatar om det, men det är så stort för mig, så det lär ta upp en hel del utrymme här på bloggen. Jag såg en annons om att statister.se sökte folk, så jag gick med där och igår ringde de från en reklamfirma och sa att de ville att jag skulle komma och provfilm för en reklamfilm! Så i morgon förmiddag ska jag iväg på mitt livs första provfilmning! Jippi!!! OBS! Jag har ingen som helst teater- eller filmvana. En gång när jag gick i gymnasiet fick jag vara statist i nån film som skulle användas i utbildningssýfte... för polisen tror jag... Och det tyckte jag var superroligt, men jag har ingen aning om hur jag egentligen ter mig framför kameran. Äh, vi får se hur det går. Det är bara kul att prova på nåt nytt! Och på måndag ska jag gå Prova-på-kväll hos Caroline af Ugglas Alla-kan-sjunga-kör. =)

Jobbar måndag, tisdag och torsdag nästa vecka.

Ikväll är det partaj hemma hos Sara. Ska ta en fördrink med Malin en liten stund innan.

Nu ska jag äta hemmagjorda lammfärsbiffar med ris och sallad.

HURRA!!!

Åsiktsmaskinen

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0