Skönt att höra Åsa Sandell prata om sitt liv

Kollade på Nyhetsmorgon i morse. Såg en intervju med Åsa Sandell, före detta proffsboxartjejen, som stärkte mig. Mycket av det hon berättade om sina tankar under sin uppväxt kände jag igen mig i. Hon har skrivit en bok, "Bakom garden" , som jag tänker läsa. Se gärna hela intervjun här:
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.801318

För övrigt: Tog en skön förmiddagspromenad med Nina, avslutade med te och lussebullar hemma hos henne. Kändes som gamla goda tider när vi var grannar. Skönt att hon inte bor så himla långt bort nu ändå. Sen gick jag hem, lagade mat (falukorv och snabbmakaroner), la in en tvätt som nog snart är klar.

För kvällen har jag ingen plan. Vi får se. To be continued.

Åsiktsmaskinen

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0