Summa summarum

Dags att gå till jobbet i morgon och här sitter jag och kan inte sova. Får väl summera dagen då, istället, i brist på annat vettigt att göra.
Vaknade
Gick och tränade
Åkte till närmaste Body Shop-butik och shoppade festliga ögonskuggor, rouge och läppstift! Det gjorde mig glad.
Köpte sedan en pralin-latte. Det gjorde mig också glad.
Åkte hem. Pratade med Erika på hemvägen. Gjorde matlista. Åkte iväg och handlade mat. Åkte hem.  Lagade Viktväktar-enchilladas. Superdupergott!
Provsminkade mig. Det var kul!
Började kolla på Blade Runner.
Småstädade lite granna i badrummet.
Bestämde mig för vad jag ska ha för kläder till jobbet i morgon.
Försökte sova.
Gick upp och kollade på TV.
Gick och la mig igen.
Gick upp och tog en banan och ett glas mjölk.
Kan fortfarande inte sova...

Åsiktsmaskinen
Postat av: Jennie

Hallå! När ska vi ta teatern? "Överallt och alltid". Har du gått med i TDVF?

2009-01-12 @ 20:25:03
URL: http://supermatten.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej! När ska vi ta teaterbesöket? Är du TDVF-medlem nu?

2009-01-12 @ 20:26:03
URL: http://supermatten.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det var något fel på min dator, jag kunde inte se att kommentaren kommit in.



På TDVF tänkte jag anmäla mig till Ferdydurke 20/2. Och Caution! den 5 februari. Överallt och alltid kan jag se 23/1, 26/1 eller 29/1. Kanske någon mer dag. När kan du?

2009-01-13 @ 14:42:37
URL: http://supermatten.blogg.se/
Postat av: Helen

Det är skit när man inte kan sova....och ska upp tidigt på morgonen. Kul att hitta dig här i bloggvärlden. Då kan man ju hänga med lite hur livet för dig är. Ha en bra dag

2009-01-15 @ 15:15:13
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Svinto

Vad kul å köpa sminkgrejer... Sådant vill jag också göra! Ska vi gå på second hand nästa vecka förresten? Vilka dagar är det du är ledig igen?

2009-01-16 @ 14:36:54

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0