Glad sommar!!!

Jag kom in på utbildningen KY- Medicinsk Dokumentation! Börjar plugget den 14 september och har då tre terminer av studier framför mig. Känns väldigt spännande. Ä N T L I G E N!!!!

Oj oj oj... Har haft ett par helt otroligt härliga veckor. Igår kom vi hem från den grekiska ön Kefalonia och visserligen är jag jätteglad över att vara hemma igen eftersom jag är lite flygrädd, men själva vistelsen på ön var fantastisk. Som vanligt utlovar jag bilder här på bloggen inom kort, men vi får väl se när det blir. Korten kommer att visas för utvalda på ett eller annat sätt, det är iallafall ett löfte som känns lättare att hålla.

Åsiktsmaskinen
Postat av: svinto

Jaaa! Vill se kort. Ses ikväll på bion!

2009-07-15 @ 12:06:46
Postat av: lollo

roligt, roligt med ny riktning! hurra för dig och jag önskar dig allt gott.

2009-07-17 @ 23:44:32
URL: http://livinglollo.blogg.se/
Postat av: JOhanna

Åh grattis! Vad roligt!

Kram

2009-07-19 @ 19:37:09

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0