På teater

Har varit och sett "Lång dags färd mot natt". Otroligt välspelad och tung. Familjedrama i kubik. Kommer sent att glömma den. Vi satt längst fram. Golvet var scenen. Svart svart svart. All rekvisita och alla kläder var svarta.

Har inte skrivit här på länge. Hade en superskön Valborgsmässoafton med SvintoSara, Jennie och ett gäng till. Brännboll och picknick. Under dagen städade jag och tvättade och donade så att hela lägenheten blev vårfin. Det var skönt. Efteråt. =) Sen gick jag och inhandlade tårta.

Första maj fick vi besök av Martins föräldrar och bror med barn. God lasagnemiddag.

Andra maj... minns inte vad jag gjorde igår... inget... var hemma. Käkade en schysst hemma-hamburgare med bacon och chili. Kollade på film.

Åsiktsmaskinen
Postat av: Svinto. River.

valborg var fabulös!

pjäsen också.

nu regnar det

jag är lat

du är på äventyr

för rövelen vilket fint

rum du ska sova i inatt

jo. kan du inte tipsa om den

andra bloggen ibland.

jag glömmer.

2009-05-05 @ 16:25:56
URL: http://svintosara.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0