Feg

Jag tror att jag vill höra människors uppskattande ord. Jag tror att jag vill höra att jag gjort rätt. För jag känner mig så tom och fel inuti. Jag känner mig som en feg krake som aldrig vågar göra något som kan bli fel. Det ska vara perfekt, skinande, annars dör jag, känns det som, jag drunknar i mina egna tårar. Känner mig som en fullständig idiot. Jag är så ledsen för så mycket. Jag kan inte le just nu. Måste vara så stark hela tiden. Så stark. Men jag är så rädd. Jag vågar inte.

Åsiktsmaskinen
Postat av: Svinto

Jag har bara träffat dig en gång men feg är verkligen inte ordet jag skulle associera (STAVNING???) med dig. Du satt ju för sjutton med ett helt gäng nya människor och snackade hela kvällen, sedan läste du upp dikter för ännu mer främmande personer!

Hoppas detta inlägg inte betyder att du mår verkligt dåligt... Jag menar man kan ju ha sina stunder, men man fåååår inte låta det ta övertaget... (Usch nu känns det som jag är ute på hals is, råder nån jag inte känner överhuvudtaget, jag bara pratar om hur jag tänker när jag själv känner nåt liknande... eller så... :o/
)

Och vi ses väl ikväll???

KRAM!

2007-12-11 @ 16:20:24
Postat av: Sandra Lang

Svinto: Tack för omtanken. Jag hade så kul i går kväll. Jag behöver komma ut och ha kul, precis som vi pratade om igår, istället för att sitta hemma och grubbla. Det är då de där jobbiga tankarna kommer. Igår kväll kände jag mig verkligen som hemma, ska du veta. Det var skönt. =)

2007-12-12 @ 07:03:30
URL: http://www.sandralang.blogg.se

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0