Ett steg uppåt

Okej. Nu ska jag försöka rycka upp mig. Jag ska ta tillbaka lite stolthet. Det är inte så bra att gå omkring och känna att det hänger ett regnmoln ovanför ens huvud hela tiden. Så, idag ska jag försöka att känna lite stolthet istället. Som hjälp på traven ska jag snart sticka iväg och göra manikyr och plocka och färga ögonbrynen. Möjlightvis så går jag därifrån till Bodyshop för att leta upp lite fint smink. På måndag ska jag ju till Hjorthagen och läsa lite dikter, på tisdag ska jag klippa mig och på onsdag är det Rinkeby Poetry Slam som gäller.

=) Hi hi, bara genom att skriva ner det här mår jag redan lite bättre. Vi ses och hörs!

Åsiktsmaskinen

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0