Ingen bild på nätet

Äh, det verkar som att SvD.se inte vill publicera mitt bidrag till mediabruset. Jag ska försöka scanna in underverket från papperstidningen nån gång istället. Jag har fått en bild publicerad till en artikel i dagens Svenska Dagbladet. =) Officersförbundet anordnade ett seminarium med en paneldebatt i torsdags och jag blev på plats ombedd att ta bilder på en av paneldeltagarna, eftersom Svenska Dagbladet var där och skulle skriva om henne. men de hade ingen fotograf med sig så de frågade mig. Och jag blev skitskraj först, sen tänkte jag att ja, jag får väl prova då. Och jag bärnde iväg hur mpnga blixtar som helst inne i lokalen där seminariet hölls. Sen visade det sig att reportern ville ha utomhusbilder, så då traksade jag och intervjuobjektet ner till entrén av Armémuseum där seminariet hölls, och jag började fota igen. Massor, verkligen. Sen gick jag till jobbet och kollade igenom bilderna. Jag hittade två bilder som var bra, och några som var någorlunda okej. Jag skcikade iväg de två bra bilderna och hoppades på det bästa. Och dagen efter fick jag ett mail där reporten svarade att bilderna var godkända för tryck. Puh! Sen har jag väntat hela helgen på att få se resultatet, och nu i morse damp det ner, i brevlådan hemma. Sidan 4 i SvD den 30 juni kommer jag sent att glömma. =)

Åsiktsmaskinen
Postat av: Sara

Oj nu har Claudio fått konkurrens!!!



Verkligen skoj, man blir riktigt avundsjuk!

2008-06-30 @ 16:53:31
Postat av: Sara

scanna! vill se!

2008-07-02 @ 14:58:35

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0