Nu har det nog löst sig!

I öronen just nu: De Lyckliga Kompisarnas "Punkskolan".
Har köpt en musmatta idag. med en katt på. Alltså en katt-matta. Ha ha ha.
För övrigt: Juni har börjat bra. Malin, jag sa ju det, nu är det ju juni och nog fan gör vi så gott vi kan, eller hur? Särskilt du. Särskilt idag. Nu håller jag tummarna för dig.
Och för övrigt? Vad hände sen? I mitt liv... Vet ni, jag har faktiskt kommit loss med handlingen i min roman. Jag är jätteglad. Jag har gått och tragglat den i huvudet´hur många år som helst och nu har det plötsligt kommit loss, det funkar. Har haft en massa idéer som jag inte tyckt har funkat hela vägen, men nu har det nog löst sig. Ha ha!!!

Åsiktsmaskinen
Postat av: Anonym

det är ju helt underbart!!! önskar jag kunde göra detsamma :o)



vad spännande alltså!!!

2008-06-11 @ 17:05:52
Postat av: sara

det var jag som skrev det alltså

2008-06-11 @ 17:06:27
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Sandra Lang

Sara: Ja, det känns skönt att jag äntligen hittat nån slags röd tråd som funkar från början til slut. Har haft en massa olika scenarier och sånt på lut, men cirkeln har inte slutits om handlingen förrän nu. ÄNTLIGEN! Men nu återstår visserligen en massa jobb, bland annat att göra miljöskildringar som jag hittills tyckt varit det tråkigaste, jag har en massa dialog, men inte så mycket miljö och personporträtt, men det ska jag fila på nu. =)

2008-06-12 @ 09:02:04
URL: http://sandralang.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0