Dåligt gym

Idag regnar det. Och Sverige spelar match mot Spanien ikväll. Idag ska jag sticka iväg och simma i simhallen som ligger några kvarter bort. Martin ska gå på festivalen Where the action is, där bland andra Foo Fighters spelar. David Grohl är så cool. Såg en konsert med dem för några år sen. Suveräna! Men jag ska inte med. Jag ska först simma - har inte gjort det på ett halvår eller nåt. Kanske mer.

Nähä, nu har jag kollat på simhallens hemsida. det går minsann inte att gå dit och bada. För de ska renovera skiten i 13 veckor. Okej, vad gör jag då. Då får jag väl gå iväg till nåt gym då. Jag säger "nåt gym" för att jag just nu inte köpt in mig på nåt gymkort nånstans i staden. Så, nu tänker jag provgymma på ett ställe som jag inte varit på ännu. Återkommer med mina intryck därifrån.

Hemma igen från träningen.

Hur tråkigt får det bli på ett gym? Visst, det är väl inte altid det roligaste man kan göra att gå och träna, men jag brukar tycka det är rätt skönt att styrketräna. Men på det här stället... Nej!!! Det är till att börja med svindyrt att lösa årskort. Dyrare än det andra stället jag haft kort på förut. Och sen är det inte särskilt fräscht. Och tja... jag hade tråkigt när jag tränade helt enkelt. Oengagerad personal. Och jag var väl inte på världens bästa humör för att träna, det kan man inte vara när man inte gymmat på ett halvår. Men det irriterade mig att jag inte fick nån kick av det. Men äh, hur som helst. Det var ju gratis och jag vet nu att jag ska gå tillbaka till det andra gymet och lösa kort där.

Nu ska jag hänga tvätt och kanske kolla lite på matchen och sen ska jag träffa Malin.


Åsiktsmaskinen
Postat av: sara

säg till om du hittar nåt bra jag msåte också börja träna! trist att de inte skötte stället bra där du var...

2008-06-15 @ 21:00:59

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0