Den Lyckliga Sandra

De Lyckliga Kompisarna! Jag fick en biljett till spelningen med De Lyckliga Kompisarna på Debaser igår!!! På MIN födelsedag! Det kan fan nästan inte bli bättre. Jag trodde att det var kört för mig att få se dem live, men så i år har de tydligen brstämt sig för att satsa på spelningar igen och MIN HÖGT VÄRDERADE OCH ÄLSKVÄRDE sambo hade köpt biljetter. Det var den tredje och sista överraskningspresenten jag fick igår. De andra två var:
1. Ansiktsbehandling
2. Middag på koreansk restaurang (jag åt bläckfisk i kryddor!)

Tack Martin för en helt underbar kväll! =) KRAM!

Åsiktsmaskinen
Postat av: SvintoSara

Åh vad mysigt det låter! GRATTIS i efterskott!!!

2008-03-28 @ 08:31:48
URL: http://www.svintosara.blogg.se
Postat av: Sandra Lang

Det var supermysigt. Och jag hade ju ingen aning om vad som skulle hända förrän jag kom till ansiktsbehanlings-stället. Jag hade bara fått en adress av Martin där jag skulle infinna mig kl 17.00. =)

2008-03-28 @ 15:44:34
URL: http://www.sandralang.blogg.se

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0