Ordfrö

En prick
Rörelse inåt i pappret
Samlad tung fridykning mot djupet slinker mellan fibertrådarna trampar tyst igenom pappersväggen
Neråt mot strömmen tillbaka till roten en fröpunkt under lager av strävt lent papper i händer under ögon en sönderläst punkt vid botten vid randen vid änden av raden lyser den röd som ett stoppljus under lager av uppstoppade tankar ett listigt knep av en listig författare får läsaren att gräva djupare titta neråt hitta in.

Åsiktsmaskinen
Postat av: solveig

Hejsan!
Tänkte bara tipsa som att du kan tjäna pengar på din blogg! Jag tjänar själv runt 800 kr per månad på min blogg!

Klicka på den här sidan för att få veta mer:

http://www.ifonesverige.se/tavlingar/tjana-pengar-pa-din-blogg/

ha en trevlig dag!

Postat av: SvintoSara

Häftig tanke! Snygg bild får jag i hjärnan :o)

Tack för tipset om Loi i SvD!

Kram!

2008-03-11 @ 20:14:50
Postat av: SvintoSara

Stand Up på Big Ben som jag brukar gå på ibland, men här missade man nåt! Älskar han den nya komikern Björn Gustavsson också, han som var med på melodifestivalen

http://www.youtube.com/watch?v=YA8tmgR2mYo

2008-03-14 @ 12:08:28
Postat av: SvintoSara

Min blogg har gått public...

Kolla in bilder och videos från Lois vinnardag

2008-03-16 @ 00:11:26
Postat av: Anonym

www.svintosara.blogg.se

2008-03-16 @ 00:11:56

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0