Go Stefan Sundström! Det här är vad jag behöver just nu!!!


Åsiktsmaskinen
Postat av: Sara

Stefan Sundström spelade på båda mina folkhögskolor i Sthlm (Jakobsberg och Skeppsholmen). På Skeppsis gjorde han det för lite ved :o)

2008-05-31 @ 12:39:52
Postat av: Sandra

Jaaaa!!! Han är en stor favorit! Tycker att han har en så skön attityd. Mmmmmmm! Stort leende!!!

2008-06-01 @ 21:43:58
Postat av: Sandra

Sara: Hmm... jag skrev ett svar här nyss men det verkar ha förvanskats av Cyber-monstret... Jag gillar Stefan Sunström jättemycket. Han har en sån skön attityd! Jag gick med honom en kväll genom Eskilstuna efter en spelning. Jag hade intervjuat honom till kårtidningen och hade värsta sunkiga kläderna på mig. Jag följde honom till en klubb i stan där hans turnéledare skulle vänta på honom. Han frågade om jag ville hänga med in. Jag sa att jag inte kunde det. Jag tyckte jag hade pinsamma kläder på mig. Fan också, varför följde jag inte med in på en simpel öl??!!! Ångrar det fortfarande!

2008-06-01 @ 21:49:55
Postat av: svinto

du hänkar nästa gång!

2008-06-02 @ 14:01:44

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0