Willkommen, bienvenue, welcome Im Cabaret, au Cabaret, to Cabaret


Jag hade det stoooora nöjet att få följa med Jennie och se generalrepetitionen på Cabaret på Stadsteatern igår. Det var helt underbart! Jag måste se om den igen och igen och igen!!!



Åsiktsmaskinen
Postat av: Svinto

Vad härligt! Då ska jag också se den!

2008-10-14 @ 18:59:55
URL: http://svintosara.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag vill se om den med dig! =)

2008-10-14 @ 22:14:44
Postat av: Jennie

Ja visst var den härlig! Och vi borde se filmen! Den är helt fantastisk. Jag älskar det här filmklippet. En av mina favoritlåtar.



Vad gör du 31 oktober? Det är Kompledigt på Nalen. Johan Johansson med gästartister (inklusive Trampe). Jag tänker gå! Ska du med?

2008-10-14 @ 22:26:55

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0