Passionera er!!!!

Känner mig rastlös. Har läst mina kursares texter till Författarskolan på tisdag kväll. De är bra. Spännande, intressanta och vackra. Jag fastnar för det där vackra, det modigt skrivna. Det modigt valda. Jag söker efter det som slår mig, berör mig, det som passionerat och desperat når mig. Jag lever för de där laserstrålarna i vardagen. Jag vill ärligt talat inte veta av nåt annat. Jag vet att vardagen är jämngrå, men inte drömmarna, förhoppningarna, LIVET!!! Okej? Jag vill gå med mina drömmar i handen, jag vill gå på förverkligandets glödande kol. Puh... nu ska jag se färdigt på ett avsnitt av "24".

Åsiktsmaskinen
Postat av: Svinto

Härligt att få läsa andras texter! När är mötet och hur känns det med de egna?

2008-09-29 @ 11:52:40
URL: http://svintosara.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0