Det här med kalendarium...

Nu har jag lämnat in inlämningsuppgift nr 5. Kände att jag tvungen att flänga in den. nnars skulle det nog ha dröjt. Så, kapitel sex verkar mer itressant. Magmatiska bergarter. Låter helt förtjusande. Mindre förtjusande är situationen i min hals. Det är värre idag. Stackars mig. Missar nog Magnus Betnér i morgon. Han uppträder på Club Raw i morgon och jag gav Martin två biljetter i födelsedagspresent.

Kalendarium. Jag borde kunna skriva ett kalendarium här. Som Jennie och Sara gör. De har bett mig skriva ett sånt. Men jag har på luddiga argument valt att inte göra det. Och det är för att jag inte vågar se vad jag håller på med, tror jag. LÅter allvarligt och flummigt på samma gång, känner jag, när jag skriver det här. Men jag tror det är föratt jag blundar för så mycket. Så, nu ska jag skriva datumen för de kommande veckorna här iallafall... som en början... sen får vi väl se om och vad jag fyller tomrummen bakom datumen med... Och dessutom: Hjälp mig att fylla de tomma datumen med roliga saker. Fortsätt att föreslå kuligheter som gör mitt livs sekunder intressanta.

APRIL
25 Club Raw -Magnus Betnér (om jag är frisk)
26
27
28 Träffa Linda från Författarskolan. Prata om romanprojektet
29
30 Valborg! Jag vill fira! Vem hänger på?

MAJ
1
2
3
4
5
6
7
8 Kulutrfestival i Skärholmen
9
10
11 Till frisörensören
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Åsiktsmaskinen
Postat av: lollo

31 Maj - deadline för att skicka en novell eller text till Lollo :=) :=)

2009-04-24 @ 16:04:55
URL: http://livinglollo.blogg.se/
Postat av: svintosara

jag tycker att vi ska spela brännboll på valborg!

2009-04-26 @ 00:16:53
Postat av: Jennie

Förslag:



Fröken Underbar på Chimos på fredag!



Teater på söndag! Lång dags färd mot natt, på teater Giljotin.



Sunkit måndag 4 maj



Och glöm inte min vårfest 16 maj!



Teaterhögskolans avslutningsföreställning 18 maj?



Bokcirkeln 20 maj!



2009-04-28 @ 12:41:36
URL: http://supermatten.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0