Ta Sverige ur Monarkin nu!!!!

Snälla!!! Någon!!! Kom och ta mig ur monarki-koman som hela djävla Sverige kommer att invaggas i från och med i dag och 18 månader frmaåt. Pretty please låt mig slippa!!!!!


Åsiktsmaskinen
Postat av: Anonym

Åhh Sandra! Kan vi inte träffas och spy galla tillsammans?

2009-02-24 @ 22:51:21
Postat av: svinto

jag anlitar en torped, pronto!

2009-02-25 @ 16:17:55
Postat av: Jennie

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Vad fan har vi monarki för? Det är ju helt SJUKT att man ska ärva en sådan position. Ungefär lika logiskt som om mina barn (som jag aldrig kommer att få iofs) skulle ärva min kanslirådstitel, och varför inte min ekonomie magister-titel också?

2009-02-26 @ 10:22:48
URL: http://supermatten.blogg.se/

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0