Lyxig frukost och inga särskilda planer

Käkade en mumsig frukost i morse. Den bestod av amerikanska pannkakor (såna där lite fluffigt tjocka med sirap), äggröra, knaprig bacon, jos och latte. Vi bestämde oss för att ha en lyxfrukost igår, så vi gick omkring i affären och plockade på oss ingredienserna. Mysigt. Igår kväll blev det mysmiddag med finfin köttfärssås, rödvin och film (Darjeling Unlimited). Orkade inte se klart den, men den är rolig och snyggt regisserad.

Jag var ledig igår och gick och simmade och sen hade jag en massa energi som jag lade på att tvätta och vika tvätt.

Nu i helgen har jag inga planer för vad jag ska göra. Vi får se vad som händer. Tror att jag ska ta en promenad.



Åsiktsmaskinen
Postat av: Svinto

vad mysigt med lyxfrukost! hur gäör man såna där panbnkakor då?

2009-06-14 @ 15:38:21
URL: http://www.svintosara.blogg.se.
Postat av: Svinto

gillar bakgrunden by the way!

2009-06-14 @ 15:38:57
URL: http://www.svintosara.blogg.se.

Något du vill tillägga? Välkommen att lätta ditt hjärta!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0